Entri yang Kecohabes (Busuk.org)

Saturday, 27 August 2011

Memo dari Kecohabes

Sempena Syawal yang kian menjelma, Kecohabes tidak berkesempatan untuk menulis entri semasa Raya nanti kerana ketiadaan internet. InsyaAllah lepas raya, entri akan berjalan seperti biasa (dalam 2/9/2011). Kecohabes mohon maaf diatas kesulitan, kecacatan yang tidak boleh dielakkan ini..heheh!Lagipun Kecohabes tahu, korang semua da jarang online jgk kan.?sbb semuanya dah mood raya..mana ingat internet dah..Ape pon, Kecohabes nak ucapkan selamat pulang ke kampung, pandulah berhati-hati, jangan laju-laju, semoga selamat sampai dan selamat pulang.. Salam Aidilfitri dari Kecohabes.



p/s : Maaf wish awal-awal..takut nanti tak sempat wish...hehe

Jangan lupa kunci pintu

Raya pon da nak dekat kan? Korang pun sume nk balik kg dah.. Jadi jgn lupe kunci pintu ya..Korang kunci lah pintu mcm gambar kat bawah ni.. InsyaAllah selamat umah korang time korg pulang ke kampung nanti..Xcaya, cubalah!hehe! (5 gambar)

Thursday, 25 August 2011

Design Gelas yang cool!

Kreatif sungguh sape yang design gelas nih.. sampai mulut org pon boleh berubah masa dia tengah minum. Macam2 design ada. Korang pilih lah nanti mane yang seswai dgn korang..hehe! (13 gambar)


Gelongsor yang cool!

Kalau ada gelongsor macam ni kat Malaysia (yang tak basah ek), Mesti ramai duk turun ikut menda nih..laju sket sampai bawah.. Cool giler tgk gambar dia..xpayah susah2 nak tunggu lif atau turun tangga dah..(9 gambar)

Wednesday, 24 August 2011

Wordless Wednesday (Nampak ape tu)


Komen pemain Harimau Malaya

Aritu kecoh pasal isteri pemain bola sepak Singapura mengutuk Safee Sali dan Amirul Hadi. Kes diorg lipat gunting tapi xjadi macam gambar kat bawah nih. Korang bace la komen dorang pasal kes tu..Lawak doh! haha! (Sorry lambat update, lame ade kat PC tp lupe nk update..hehe)


Tuesday, 23 August 2011

Lukisan 3d yang cool!

Respek btol Kecohabes tgk dorang yang lukis lukisan macam nih.. Mmg tinggi daya imaginasi dorg and terrer tahap gaban dorang lukis. Ada lukisan tu nampak macam real lagi. Korang tengokla gambar kat bawah ni ek.. Mana taw nanti korang plak boleh lukis camtu kt uma korang..hehe! (9 gambar)

Peti surat yang pelik

Setakat ni Kecohabes tak pernah lagi tengok peti surat yang pelik macam gambar kat bawah nih. Macam2 idea dorang eh sampaikan peti surat pon dorg modify skali..Unik dan pelik sungguh..  (8 gambar)


Hotel Hello Kitty

Ada sesiapa kat sini yang minat Hello Kitty? Tak sangka plak Kecohabes yang Hello Kitty ni ada hotel jgk. Hampir keseluruhan barang-barang di dalam hotel tersebut bertemakan Hello Kitty.. Korang boleh tgk gambar yang Kecohabes kongsi kat bawah ni. (10 gambar)

Monday, 22 August 2011

Rumah di tepi dinding

Gabriel (20) dan Tiago (27) adalah 2 saudara yang tinggal di Rio de Janeiro, Brazil. Mereka melakukan segala rutin harian seperti tidur, bekerja, makan dan lain-lain di tepi bangunan setingga 33 kaki.  Macam2 zaman sekarang ni ya.. Cume Kecohabes heran, Kat mana dorang memerut ek??hahaha. (6 gambar)


Taman hiburan yang ekstrem

Antara taman hiburan yang ekstrem di dunia. Kalaulah ada taman ekstrem macam ni di Malaysia, agak2 korang, korang nak tak cuba menda nih? Mesti tak berani kan?Hehe! (7 gambar)


Sunday, 21 August 2011

10 teksi yang mewah

Antara gambar2 teksi yang mewah yang terdapat di dunia ni. Kecohabes pasti korang mesti tak mampu nak naik teksi yang mewah nih.. rasa cam tak berbaloi je, kan?Tapi kalau korang da banyak sangat duit sampai tak tau nak buat apa, bolehlah pegi Dubai untuk cuba teksi2 mewah nih.. Enjoy! (10 gambar)


Thumb drive yang cool!

Design thumb drive da cool dah.. tapi ada 1 je yg tak cool, maksimum saiz dia cume 2GB je.. Adoi! Sikitnya. Sekarang nih kalau pakai 4GB pon tak cukup, inikan yang 2GB je..Lagi la xcukup.fufufu~ (10 gambar)


Kilang Mercedes Benz yang cool!

Mercedes merupakan salah satu pengeluar kereta yang ternama di dunia. Jika kita lihat di Malaysia, Mercedes adalah salah satu kereta mewah yang ramai digunakan oleh rakyat Malaysia. Kecohabes nak kongsi dengan korang sedikit gambar yang terdapat di dalam kilang Mercedes. Korang boleh tengok sendiri, sangat kemas dan bersih! (5 gambar)


Kecohabes Labels

Pelik (127) Lawak (122) Cool (65) Informasi (60) Unik (57) Bangang (43) Fail (39) Video (38) Worldless Wednesday (18) Serius (16) artis (15) Bola (13) Kereta (11) Awek (10) Sengal (10) China (6) Kreatif (6) Cat (5) Extreme (5) Horror (5) Kucing (5) Malaysia (5) Raya (5) Teknologi (5) Transport (5) rumah (5) Binatang (4) Comel (4) Gabungan (4) Harimau Malaya (4) Iklan (4) Santai (4) perempuan (4) Baby (3) Exam (3) Fesyen (3) Gajet (3) Gamer (3) Japan (3) PC (3) Puasa (3) Ramadhan (3) Sebelum dan selepas (3) Singapore (3) Taik (3) aksesori (3) Bahaya (2) Boy (2) Bra (2) Bulu (2) Buncit (2) Chrome (2) Couple (2) Firefox (2) Game (2) Girl (2) Google Chrome (2) Handphone (2) Internet Explorer (2) Jambatan (2) Keretapi (2) Kosmo (2) Manchester United (2) Mercedes (2) Spongebob (2) Superb (2) Toilet (2) Wedding (2) tv3 (2) 2014 (1) 27 (1) 3D (1) Agama (1) Alien vs Predator (1) Anjing (1) Apple (1) Arab (1) Arsenal (1) Atlet (1) Babi (1) Berbuka (1) Berus (1) Bibir (1) Billionaire (1) Boobs (1) Brazil (1) Budak (1) Bus stand (1) CC (1) Ciplak (1) Cosplay (1) Cover (1) Cun (1) Daim (1) Deodorant (1) Diving (1) Duit (1) Eiffel Tower (1) Fat (1) Filem (1) Foto (1) Friend (1) Gangster (1) Geli (1) Gila (1) Gol (1) Google (1) Gym (1) Hack (1) Hair (1) Halal (1) Hotel (1) Illusion (1) Implant (1) India (1) Indonesia (1) Israel (1) JPJ (1) Jersi (1) Juvana (1) KFC (1) KL (1) Kangkang (1) Kawan (1) Kek (1) Kembar (1) Kesian (1) Kosmetik (1) Liverpool (1) Lukisan (1) MU (1) Manu (1) Mata (1) Memo (1) Menara (1) Mickey (1) Muntah (1) Mynewshub (1) Nakal (1) Optical (1) Pencil (1) Perak (1) Pervert (1) Peti surat (1) Photography (1) Piala Dunia (1) Pink (1) Plat (1) Poster (1) Princess (1) Puteri (1) Rambut (1) Romantic (1) Ronaldo (1) Russia (1) Safee Sali (1) Sharpener (1) SimplySiti (1) Siti Nurhaliza (1) Smart (1) Sokernet (1) Spender (1) Stacy (1) Style (1) Suka-suka (1) Surgery (1) Swimming (1) Syiling (1) TV (1) Teapot (1) Terjun (1) Thumb drive (1) Tindik (1) Tip (1) Typography (1) Urinal (1) Website (1) Weight (1) Weird (1) World Cup (1) Ziana Zain (1) bajet (1) buah-buahan (1) c (1) cinta (1) free (1) fruit (1) gitar (1) ipad (1) lelaki (1) mcd (1) mcdonald's (1) panda (1) photoshop fail (1) receipt (1) seksi (1) teksi (1) telur (1) tingkat (1)