Entri yang Kecohabes (Busuk.org)

Saturday, 21 January 2012

Izwan Pilus meninggal dunia (video)

Sesiapa yang kenal dengan lagu "Kembali Senyum", penyanyi asalnya Izwan Pilus, abg kepada Aril AF telah kembali menemui illahi semalam di Hospital Ampang akibat jangkitan kuman dalam darah.Beliau meninggal dunia pada usia yang muda iaitu pada umur 33 tahun. Dibawah Kecohabes sertakan video situasi di Hospital Ampang. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah.. (Video)

Friday, 20 January 2012

Kek yang unik

Siapa mahukan kek yang unik? Dibawah ni ada jawapannya. Walaupun unik, tetapi ada jugak kek yang comel-comel gitu..hehe!Sesuai untuk kaki-kaki gamers.. (12 gambar)

7 produk yang lucu

Kalau korang jenis yang suka simpan barang2 yang pelik2..boleh la berkira-kira untuk beli macam gambar kat bawah ni ye..Ada sedikit lucah..huhu~sorry.. (7 gambar)

Tuesday, 17 January 2012

Apa yang tak kena?

Cuba korang tengok sendiri apa yang tak kena?Tidak sengaja atau disengajakan?hehe!(2 gambar)


Iklan proton saga yang klasik

Mesti ada yang tak pernah tengok iklan ni lagi.. Ntah2 ada yang belum lahir lagi kan..Mehla tengok.. unik jugak iklan lama2 ni..hehe!


Kecohabes Labels

Pelik (127) Lawak (122) Cool (65) Informasi (60) Unik (57) Bangang (43) Fail (39) Video (38) Worldless Wednesday (18) Serius (16) artis (15) Bola (13) Kereta (11) Awek (10) Sengal (10) China (6) Kreatif (6) Cat (5) Extreme (5) Horror (5) Kucing (5) Malaysia (5) Raya (5) Teknologi (5) Transport (5) rumah (5) Binatang (4) Comel (4) Gabungan (4) Harimau Malaya (4) Iklan (4) Santai (4) perempuan (4) Baby (3) Exam (3) Fesyen (3) Gajet (3) Gamer (3) Japan (3) PC (3) Puasa (3) Ramadhan (3) Sebelum dan selepas (3) Singapore (3) Taik (3) aksesori (3) Bahaya (2) Boy (2) Bra (2) Bulu (2) Buncit (2) Chrome (2) Couple (2) Firefox (2) Game (2) Girl (2) Google Chrome (2) Handphone (2) Internet Explorer (2) Jambatan (2) Keretapi (2) Kosmo (2) Manchester United (2) Mercedes (2) Spongebob (2) Superb (2) Toilet (2) Wedding (2) tv3 (2) 2014 (1) 27 (1) 3D (1) Agama (1) Alien vs Predator (1) Anjing (1) Apple (1) Arab (1) Arsenal (1) Atlet (1) Babi (1) Berbuka (1) Berus (1) Bibir (1) Billionaire (1) Boobs (1) Brazil (1) Budak (1) Bus stand (1) CC (1) Ciplak (1) Cosplay (1) Cover (1) Cun (1) Daim (1) Deodorant (1) Diving (1) Duit (1) Eiffel Tower (1) Fat (1) Filem (1) Foto (1) Friend (1) Gangster (1) Geli (1) Gila (1) Gol (1) Google (1) Gym (1) Hack (1) Hair (1) Halal (1) Hotel (1) Illusion (1) Implant (1) India (1) Indonesia (1) Israel (1) JPJ (1) Jersi (1) Juvana (1) KFC (1) KL (1) Kangkang (1) Kawan (1) Kek (1) Kembar (1) Kesian (1) Kosmetik (1) Liverpool (1) Lukisan (1) MU (1) Manu (1) Mata (1) Memo (1) Menara (1) Mickey (1) Muntah (1) Mynewshub (1) Nakal (1) Optical (1) Pencil (1) Perak (1) Pervert (1) Peti surat (1) Photography (1) Piala Dunia (1) Pink (1) Plat (1) Poster (1) Princess (1) Puteri (1) Rambut (1) Romantic (1) Ronaldo (1) Russia (1) Safee Sali (1) Sharpener (1) SimplySiti (1) Siti Nurhaliza (1) Smart (1) Sokernet (1) Spender (1) Stacy (1) Style (1) Suka-suka (1) Surgery (1) Swimming (1) Syiling (1) TV (1) Teapot (1) Terjun (1) Thumb drive (1) Tindik (1) Tip (1) Typography (1) Urinal (1) Website (1) Weight (1) Weird (1) World Cup (1) Ziana Zain (1) bajet (1) buah-buahan (1) c (1) cinta (1) free (1) fruit (1) gitar (1) ipad (1) lelaki (1) mcd (1) mcdonald's (1) panda (1) photoshop fail (1) receipt (1) seksi (1) teksi (1) telur (1) tingkat (1)