Entri yang Kecohabes (Busuk.org)

Friday, 11 November 2011

Gambar Fasha Sandha Bareback

Gambar ini diambil semasa Fasha Sandha menghadiri Majlis Pelancaran Majalah Lisa semalam. Semakin ramai artis yang suka memakai pakaian seperti itu.. Sebelum ini kelihatan Amanda Imani memakai pakaian yang lebih kurang sama sewaktu menghadiri Majlis Rafflesia Norman dan Memey beberapa minggu lepas. (4 gambar)


Thursday, 10 November 2011

Koleksi awek-awek cun

Jangan nak usha lama-lama..nanti terbeliak biji mata sampai tak boleh tutup pulak.. Tapi jangan salahkan Kecohabes pulak yea..Hehe!Gambar-gambar besar untuk tatapan korang..(15 gambar)

Wednesday, 9 November 2011

Nabila Huda berbikini di Pulau Tioman

Beberapa gambar Nabila Huda berbikini di Pulau Tioman telah tersebar di internet. Ia mula tersebar apabila ada peminat Nabila Huda sendiri memuat naik gambar tersebut di laman fanpage Faceook Nabila Huda. Korang nilai2 kan sendiri lah ye lepas tengok gambar nih.. (4 gambar)

Tuesday, 8 November 2011

Buah-buahan yang pelik

Pandai betul diorg ni ubah bentuk buah-buahan,roti dan lain-lain dari bentuk yang asal tu jadi menjadi bentuk yang unik dan pelik..huhu! Walaupun ada yang nampak menggerunkan, tapi kalau tengok banyak kali, nampak comel je semua..hehe! (19 gambar)


Kecohabes Labels

Pelik (127) Lawak (122) Cool (65) Informasi (60) Unik (57) Bangang (43) Fail (39) Video (38) Worldless Wednesday (18) Serius (16) artis (15) Bola (13) Kereta (11) Awek (10) Sengal (10) China (6) Kreatif (6) Cat (5) Extreme (5) Horror (5) Kucing (5) Malaysia (5) Raya (5) Teknologi (5) Transport (5) rumah (5) Binatang (4) Comel (4) Gabungan (4) Harimau Malaya (4) Iklan (4) Santai (4) perempuan (4) Baby (3) Exam (3) Fesyen (3) Gajet (3) Gamer (3) Japan (3) PC (3) Puasa (3) Ramadhan (3) Sebelum dan selepas (3) Singapore (3) Taik (3) aksesori (3) Bahaya (2) Boy (2) Bra (2) Bulu (2) Buncit (2) Chrome (2) Couple (2) Firefox (2) Game (2) Girl (2) Google Chrome (2) Handphone (2) Internet Explorer (2) Jambatan (2) Keretapi (2) Kosmo (2) Manchester United (2) Mercedes (2) Spongebob (2) Superb (2) Toilet (2) Wedding (2) tv3 (2) 2014 (1) 27 (1) 3D (1) Agama (1) Alien vs Predator (1) Anjing (1) Apple (1) Arab (1) Arsenal (1) Atlet (1) Babi (1) Berbuka (1) Berus (1) Bibir (1) Billionaire (1) Boobs (1) Brazil (1) Budak (1) Bus stand (1) CC (1) Ciplak (1) Cosplay (1) Cover (1) Cun (1) Daim (1) Deodorant (1) Diving (1) Duit (1) Eiffel Tower (1) Fat (1) Filem (1) Foto (1) Friend (1) Gangster (1) Geli (1) Gila (1) Gol (1) Google (1) Gym (1) Hack (1) Hair (1) Halal (1) Hotel (1) Illusion (1) Implant (1) India (1) Indonesia (1) Israel (1) JPJ (1) Jersi (1) Juvana (1) KFC (1) KL (1) Kangkang (1) Kawan (1) Kek (1) Kembar (1) Kesian (1) Kosmetik (1) Liverpool (1) Lukisan (1) MU (1) Manu (1) Mata (1) Memo (1) Menara (1) Mickey (1) Muntah (1) Mynewshub (1) Nakal (1) Optical (1) Pencil (1) Perak (1) Pervert (1) Peti surat (1) Photography (1) Piala Dunia (1) Pink (1) Plat (1) Poster (1) Princess (1) Puteri (1) Rambut (1) Romantic (1) Ronaldo (1) Russia (1) Safee Sali (1) Sharpener (1) SimplySiti (1) Siti Nurhaliza (1) Smart (1) Sokernet (1) Spender (1) Stacy (1) Style (1) Suka-suka (1) Surgery (1) Swimming (1) Syiling (1) TV (1) Teapot (1) Terjun (1) Thumb drive (1) Tindik (1) Tip (1) Typography (1) Urinal (1) Website (1) Weight (1) Weird (1) World Cup (1) Ziana Zain (1) bajet (1) buah-buahan (1) c (1) cinta (1) free (1) fruit (1) gitar (1) ipad (1) lelaki (1) mcd (1) mcdonald's (1) panda (1) photoshop fail (1) receipt (1) seksi (1) teksi (1) telur (1) tingkat (1)