Entri yang Kecohabes (Busuk.org)

Saturday, 28 April 2012

10 modifikasi kereta yang gila

Siapa yang rasanya dirinya tak sayang kereta, bolehlah cuba modifikasi kereta korang macam dalam gambar ni. Pasti popular pastu.. semua orang pandang..xkelip-kelip mata..hehe! (15 gambar)


Hanya di Jepun

Kalau nak tengok gambar-gambar kat bawah ni, hanya terdapat di Jepun je. Jepun pun tak kurang hebatnya aksi pelik-pelik ye. Lebih kurang macam China pulak. Bagi yang belum tengok aksi di China, korang boleh lah klik kat sini . (10 gambar)

Thursday, 26 April 2012

Menara manusia yang menakjubkan

Setiap musim panas di Catalonia, Sepanyol, pasukan "Castellers" bersaing diantara satu sama lain untuk membuktikan pasukan yang mana boleh membina menara manusia yang tertinggi. Setiap bandar Catalan mempunyai wakil pasukan mereka sendiri yang terdiri daripada lelaki, wanita dan kanak-kanak. Mereka membentuk menara manusia yang tinggi dan kanak-kanak berada diatas sekali bagi mengurangkan beban di bawah. Mari kita saksikan gambar di bawah. (10 gambar)

Wednesday, 25 April 2012

20 gambar modifikasi PC yang ekstrem

Kepada yang gila PC, pernah tak terfikir nak buat PC korang sampai tahap gaban camni? Kecohabes yang gila PC pon xpernah pikir nak buat yang gila-gila cam dalam gambar ni. Sampai da tiada rupa PC dah. Huhu. Sangat cool dan rare! (20 gambar)

Situasi yang hanya berlaku di China

Kalau gambar yang pelik lagi merepek ni, mesti banyak terdapat di China. Jom layan gambar-gambar yang jarang kita lihat. (12 gambar)

Tuesday, 24 April 2012

10 Iklan Eskalator yang kreatif

Ada tak iklan-iklan eskalator yang kreatif macam ni di Malaysia?Kecohabes belum pernah nampak lagi iklan camni..Kreatif betul designer iklan tu yea. (10 gambar)

10 cincin yang pelik

Kalau korang pakai suka-suka, bolehlah.. Jangan buat cincin tunang pulak yea..hahaha! (10 gambar)

Monday, 23 April 2012

10 Balkoni yang menarik

Super cool kalau dapat balkoni macam ni. Mesti hari-hari nak lepak balkoni punya lah. Tapi hanya terdapat di luar negara je. Kalau korang nak, korang buatlah sendiri ye..hehe! (10 gambar)

9 gambar manusia yang obesiti

Kalau kita dengar iklan di radio, Malaysia diantara negara yang penduduknya mengalami obesiti. Korang kawal lah pemakanan korang tu yea. Kalau tak nak jadi macam dalam gambar di bawah nih. Sampai xmampu nak bergerak sendiri dah.. Kan dah susahkan orang lain.. (9 gambar)


Kecohabes Labels

Pelik (127) Lawak (122) Cool (65) Informasi (60) Unik (57) Bangang (43) Fail (39) Video (38) Worldless Wednesday (18) Serius (16) artis (15) Bola (13) Kereta (11) Awek (10) Sengal (10) China (6) Kreatif (6) Cat (5) Extreme (5) Horror (5) Kucing (5) Malaysia (5) Raya (5) Teknologi (5) Transport (5) rumah (5) Binatang (4) Comel (4) Gabungan (4) Harimau Malaya (4) Iklan (4) Santai (4) perempuan (4) Baby (3) Exam (3) Fesyen (3) Gajet (3) Gamer (3) Japan (3) PC (3) Puasa (3) Ramadhan (3) Sebelum dan selepas (3) Singapore (3) Taik (3) aksesori (3) Bahaya (2) Boy (2) Bra (2) Bulu (2) Buncit (2) Chrome (2) Couple (2) Firefox (2) Game (2) Girl (2) Google Chrome (2) Handphone (2) Internet Explorer (2) Jambatan (2) Keretapi (2) Kosmo (2) Manchester United (2) Mercedes (2) Spongebob (2) Superb (2) Toilet (2) Wedding (2) tv3 (2) 2014 (1) 27 (1) 3D (1) Agama (1) Alien vs Predator (1) Anjing (1) Apple (1) Arab (1) Arsenal (1) Atlet (1) Babi (1) Berbuka (1) Berus (1) Bibir (1) Billionaire (1) Boobs (1) Brazil (1) Budak (1) Bus stand (1) CC (1) Ciplak (1) Cosplay (1) Cover (1) Cun (1) Daim (1) Deodorant (1) Diving (1) Duit (1) Eiffel Tower (1) Fat (1) Filem (1) Foto (1) Friend (1) Gangster (1) Geli (1) Gila (1) Gol (1) Google (1) Gym (1) Hack (1) Hair (1) Halal (1) Hotel (1) Illusion (1) Implant (1) India (1) Indonesia (1) Israel (1) JPJ (1) Jersi (1) Juvana (1) KFC (1) KL (1) Kangkang (1) Kawan (1) Kek (1) Kembar (1) Kesian (1) Kosmetik (1) Liverpool (1) Lukisan (1) MU (1) Manu (1) Mata (1) Memo (1) Menara (1) Mickey (1) Muntah (1) Mynewshub (1) Nakal (1) Optical (1) Pencil (1) Perak (1) Pervert (1) Peti surat (1) Photography (1) Piala Dunia (1) Pink (1) Plat (1) Poster (1) Princess (1) Puteri (1) Rambut (1) Romantic (1) Ronaldo (1) Russia (1) Safee Sali (1) Sharpener (1) SimplySiti (1) Siti Nurhaliza (1) Smart (1) Sokernet (1) Spender (1) Stacy (1) Style (1) Suka-suka (1) Surgery (1) Swimming (1) Syiling (1) TV (1) Teapot (1) Terjun (1) Thumb drive (1) Tindik (1) Tip (1) Typography (1) Urinal (1) Website (1) Weight (1) Weird (1) World Cup (1) Ziana Zain (1) bajet (1) buah-buahan (1) c (1) cinta (1) free (1) fruit (1) gitar (1) ipad (1) lelaki (1) mcd (1) mcdonald's (1) panda (1) photoshop fail (1) receipt (1) seksi (1) teksi (1) telur (1) tingkat (1)