Entri yang Kecohabes (Busuk.org)

Friday, 23 March 2012

Fesyen rambut yang wajib ditiru

Bagi yang tercari-cari fesyen rambut yang menarik, korang bolehlah cuba macam dalam gambar ni. Nescaya orang ramai akan memberikan tumpuan yang lebih kat korang.Lupa nak mention, untuk lelaki yea. Tapi kalau  perempuan nak cuba pon boleh jugak. Cubalah! (15 gambar)



Wednesday, 21 March 2012

9 gambar jejaka yang hensem di dunia

Terdapat gambar-gambar jejaka yang boleh membuatkan kaum wanita terpukau. Pilih-pilihlah ye. Jangan malu-malu..banyak pilihan..hehe!(9 gambar)

Monday, 19 March 2012

Gambar Isteri tomok yang hamil 7bulan

Beberapa keping gambar Tomok dan isteri yang sedang hamil 7 bulan.. Sweet kan mereka. Gambar ini diambil semasa mereka berjalan-jalan di Universal Studio, Singapura. (4 gambar)

Burger yang unik

Kalau di Malaysia, Kecohabes rasa burger yang unik terdapat di Wangsa Maju seksyen 2. burger bakar bertingkat tu. sangat sedap.. Tapi korang kena bersabar sebab kena beratur panjang. Kat bawah ni antara burger-burger unik dia dunia. Jom..!(12 gambar)


1UP Mushroom Burger

Sunday, 18 March 2012

Tempat letak pen dan pensel yang pelik

 Pilihlah mana-mana yang berkenan ye. Tak pasti sama ada dijual di Malaysia. Kalau di Malaysia, biasanya yang simple je kan.. (10 gambar)

Kecohabes Labels

Pelik (127) Lawak (122) Cool (65) Informasi (60) Unik (57) Bangang (43) Fail (39) Video (38) Worldless Wednesday (18) Serius (16) artis (15) Bola (13) Kereta (11) Awek (10) Sengal (10) China (6) Kreatif (6) Cat (5) Extreme (5) Horror (5) Kucing (5) Malaysia (5) Raya (5) Teknologi (5) Transport (5) rumah (5) Binatang (4) Comel (4) Gabungan (4) Harimau Malaya (4) Iklan (4) Santai (4) perempuan (4) Baby (3) Exam (3) Fesyen (3) Gajet (3) Gamer (3) Japan (3) PC (3) Puasa (3) Ramadhan (3) Sebelum dan selepas (3) Singapore (3) Taik (3) aksesori (3) Bahaya (2) Boy (2) Bra (2) Bulu (2) Buncit (2) Chrome (2) Couple (2) Firefox (2) Game (2) Girl (2) Google Chrome (2) Handphone (2) Internet Explorer (2) Jambatan (2) Keretapi (2) Kosmo (2) Manchester United (2) Mercedes (2) Spongebob (2) Superb (2) Toilet (2) Wedding (2) tv3 (2) 2014 (1) 27 (1) 3D (1) Agama (1) Alien vs Predator (1) Anjing (1) Apple (1) Arab (1) Arsenal (1) Atlet (1) Babi (1) Berbuka (1) Berus (1) Bibir (1) Billionaire (1) Boobs (1) Brazil (1) Budak (1) Bus stand (1) CC (1) Ciplak (1) Cosplay (1) Cover (1) Cun (1) Daim (1) Deodorant (1) Diving (1) Duit (1) Eiffel Tower (1) Fat (1) Filem (1) Foto (1) Friend (1) Gangster (1) Geli (1) Gila (1) Gol (1) Google (1) Gym (1) Hack (1) Hair (1) Halal (1) Hotel (1) Illusion (1) Implant (1) India (1) Indonesia (1) Israel (1) JPJ (1) Jersi (1) Juvana (1) KFC (1) KL (1) Kangkang (1) Kawan (1) Kek (1) Kembar (1) Kesian (1) Kosmetik (1) Liverpool (1) Lukisan (1) MU (1) Manu (1) Mata (1) Memo (1) Menara (1) Mickey (1) Muntah (1) Mynewshub (1) Nakal (1) Optical (1) Pencil (1) Perak (1) Pervert (1) Peti surat (1) Photography (1) Piala Dunia (1) Pink (1) Plat (1) Poster (1) Princess (1) Puteri (1) Rambut (1) Romantic (1) Ronaldo (1) Russia (1) Safee Sali (1) Sharpener (1) SimplySiti (1) Siti Nurhaliza (1) Smart (1) Sokernet (1) Spender (1) Stacy (1) Style (1) Suka-suka (1) Surgery (1) Swimming (1) Syiling (1) TV (1) Teapot (1) Terjun (1) Thumb drive (1) Tindik (1) Tip (1) Typography (1) Urinal (1) Website (1) Weight (1) Weird (1) World Cup (1) Ziana Zain (1) bajet (1) buah-buahan (1) c (1) cinta (1) free (1) fruit (1) gitar (1) ipad (1) lelaki (1) mcd (1) mcdonald's (1) panda (1) photoshop fail (1) receipt (1) seksi (1) teksi (1) telur (1) tingkat (1)