Entri yang Kecohabes (Busuk.org)

Saturday, 5 May 2012

Awek cosplay

Biasanya gadis cosplay pasti mencairkan mata lelaki-lelaki miang. Jadi entri kali ini sangat sesuai untuk golongan lelaki sebegitu. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk lihat awek-awek cosplay. Peringatan, pastikan korang sediakan plastik kosong di sebelah.. (15 gambar)

10 rumah bawah tanah yang unik

Jarang kita dapat lihat rumah bawah tanah. Pada zaman dahulu, manusia bermula hidup dengan tinggal di dalam gua, dan ada yang tinggal di bawah tanah. Disini Kecohabes nak kongsi rumah-rumah bawah tanah yang rasanya semakin menjadi trend kerana keunikannya. (10 gambar)

Cave House in Festus, Missouri

Monday, 30 April 2012

Hanya di Russia

Sebelum ni Kecohabes ada kongsi gambar "Hanya di Jepun". Korang boleh tengok kat sini. Kali ni Kecohabes kongsi gambar Hanya di Russia pulak.. Kadang-kadang bila tengok gambar macam ni, macam-macam ragam ada..hehe! (15 gambar)

Perenang Jepun yang gila

Siapa kat sini yang terer acara renang, bolehlah praktikkan skill korang macam perenang Jepun ni.. mesti menang no.1 punyalah. Kuat betul orang yang paling bawah tu yea..hehe~! (Video)

Sunday, 29 April 2012

Gadis menyerupai patung Barbie

Valeria Lukyanova, gadis yang berumur 21 tahun ini melakukan perubahan pada wajahnya semata-mata ingin menjadikan rupanya seperti patung Barbie. Kecohabes rasa muka asalnya lagi lawa dari yang sekarang.. (7 gambar)

Sebelum


Kecohabes Labels

Pelik (127) Lawak (122) Cool (65) Informasi (60) Unik (57) Bangang (43) Fail (39) Video (38) Worldless Wednesday (18) Serius (16) artis (15) Bola (13) Kereta (11) Awek (10) Sengal (10) China (6) Kreatif (6) Cat (5) Extreme (5) Horror (5) Kucing (5) Malaysia (5) Raya (5) Teknologi (5) Transport (5) rumah (5) Binatang (4) Comel (4) Gabungan (4) Harimau Malaya (4) Iklan (4) Santai (4) perempuan (4) Baby (3) Exam (3) Fesyen (3) Gajet (3) Gamer (3) Japan (3) PC (3) Puasa (3) Ramadhan (3) Sebelum dan selepas (3) Singapore (3) Taik (3) aksesori (3) Bahaya (2) Boy (2) Bra (2) Bulu (2) Buncit (2) Chrome (2) Couple (2) Firefox (2) Game (2) Girl (2) Google Chrome (2) Handphone (2) Internet Explorer (2) Jambatan (2) Keretapi (2) Kosmo (2) Manchester United (2) Mercedes (2) Spongebob (2) Superb (2) Toilet (2) Wedding (2) tv3 (2) 2014 (1) 27 (1) 3D (1) Agama (1) Alien vs Predator (1) Anjing (1) Apple (1) Arab (1) Arsenal (1) Atlet (1) Babi (1) Berbuka (1) Berus (1) Bibir (1) Billionaire (1) Boobs (1) Brazil (1) Budak (1) Bus stand (1) CC (1) Ciplak (1) Cosplay (1) Cover (1) Cun (1) Daim (1) Deodorant (1) Diving (1) Duit (1) Eiffel Tower (1) Fat (1) Filem (1) Foto (1) Friend (1) Gangster (1) Geli (1) Gila (1) Gol (1) Google (1) Gym (1) Hack (1) Hair (1) Halal (1) Hotel (1) Illusion (1) Implant (1) India (1) Indonesia (1) Israel (1) JPJ (1) Jersi (1) Juvana (1) KFC (1) KL (1) Kangkang (1) Kawan (1) Kek (1) Kembar (1) Kesian (1) Kosmetik (1) Liverpool (1) Lukisan (1) MU (1) Manu (1) Mata (1) Memo (1) Menara (1) Mickey (1) Muntah (1) Mynewshub (1) Nakal (1) Optical (1) Pencil (1) Perak (1) Pervert (1) Peti surat (1) Photography (1) Piala Dunia (1) Pink (1) Plat (1) Poster (1) Princess (1) Puteri (1) Rambut (1) Romantic (1) Ronaldo (1) Russia (1) Safee Sali (1) Sharpener (1) SimplySiti (1) Siti Nurhaliza (1) Smart (1) Sokernet (1) Spender (1) Stacy (1) Style (1) Suka-suka (1) Surgery (1) Swimming (1) Syiling (1) TV (1) Teapot (1) Terjun (1) Thumb drive (1) Tindik (1) Tip (1) Typography (1) Urinal (1) Website (1) Weight (1) Weird (1) World Cup (1) Ziana Zain (1) bajet (1) buah-buahan (1) c (1) cinta (1) free (1) fruit (1) gitar (1) ipad (1) lelaki (1) mcd (1) mcdonald's (1) panda (1) photoshop fail (1) receipt (1) seksi (1) teksi (1) telur (1) tingkat (1)